november 26, 2013 | 10.00

HAPPY BIRTHDAY - FROM ME AND MY PUSSY

Wee i dag er det min fødselsdag! 
Men jeg holdt fødselsdag i søndags, så ville lige vise jer lidt gaver. Har bl.a. fået hvad i kan se her (koppen var dog faktisk tre andre, jeg byttede to af dem da jeg allerede havde dem, men manglede denne her), og den sorte æske er et gavekort til tattovering. Udover det fik jeg penge, håndvarmere (det er virkelig rart!!) og en mumikop af min bror, som desværre lige var til opvask (altså koppen), da jeg synes jeg skulle tage billeder. Koppen hedder forresten "sovsedyret", det havde vi det ret sjovt over så derfor var det den jeg fik. Og så gav han min også det der meget flotte kort i kan se… 
Det var en hyggelig eftermiddag og aften og jeg er virkelig glad for mine gaver.
Og så lavede jeg en ret populær brownie som i kan få opskriften på, på et andet tidspunkt! :-)

5 kommentarer:

Nanna Says sagde ...

Haha, fantastisk kort :-D
Hay hånden er jeg meget misundelig på!

Amanda Yu. sagde ...

hvad tager du billeder med? :)

Unknown sagde ...

Haha, alt for sjovt billede. Både hånden og kortet :-D
Kh Shanice
www.byshanice.blogspot.com

(Lige nu har jeg en giveaway med koncertbilletter til Louise Dubiel - måske en adventsgave til dig eller en anden? Kig endelig forbi)

Lou sagde ...

Tillykke :)
Håber du får en skøn dag!

Mon printet er kommet godt frem?

/Lou

nanna nova sagde ...

Amanda: Canon EOS 550D :-)
Lou: Det kan du tro! Der kommer et indlæg med den snarest :-)!