oktober 23, 2013 | 09.00

GREEN OMELET

Ved nu ikke hvor vidt jeg vil kalde denne for en opskrift. Nærmere et lille tip til at pifte en helt alm. omelet op. Jeg har puttet 5 æg og en ordentlig håndfuld frisk spinat i en stavblender-bøtte-øøh, sammen med lidt salt og peber, blendet og lavet omelet (til 2 pers.). Det er virkelig simpelt og helt vildt lækkert. Da der er en del vand i spinaten, har jeg ikke brugt noget mælk. Da det hele er blendet sammen, bliver æggene meget luftige, og det gør omeletten helt vildt lækker og blød. Jeg har her serveret den (for mig selv høhø), med rugbrød, tomater og peberfrugt. Nom nom nom.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det ser meget sundt og lækkert ud :)
Lige da jeg så billedet tænkte jeg det var en funky smoothie du var i gang med :p
Men det ser rigtig flot ud når den er færdig :)

www.mariahoffbeck.blogspot.com